Na początek sprawdź, czy Twoja subskrypcja nie została automatycznie anulowana (dzieje się tak, jeśli subskrypcja nie zostanie przedłużona przed datą wygaśnięcia). W takim przypadku można wybrać jedną z dwóch opcji:

  1. Wejść w sekcję "Nieaktywne subskrypcje" (https://patronite.pl/moj_profil#jump-nsubskrypcje ) i kliknąć przycisk "Wznów" w kafelku Autora

        2. Wybrać i opłacić nowy próg


Uwaga! Jeśli fundusze zostały przelane, a subskrypcja nie aktywuje się w ciągu maksymalnie 5 dni, koniecznie się z nami skontaktuj! (szczegóły poniżej)


W razie wszelkich problemów z subskrypcją należy jak najszybciej skontaktować się z naszym zespołem poprzez formularz zgłoszeniowy (przycisk „nowe zgłoszenie”) lub mailowo: kontakt@patronite.pl


Ważne! W wiadomości musi znaleźć się adres mailowy przypisany do Twojego profilu Patronite (lub indywidualny numer ID, który znajduje się w sekcji „Twoje dane” https://patronite.pl/moj_profil/dane), żebyśmy wiedzieli, komu trzeba pomóc :) 


Wszystkie aktywne subskrypcje możesz sprawdzić w zakładce "Moje aktywne subskrypcje": https://patronite.pl/moj_profil#jump-subskrypcje 

Datę zakończenia subskrypcji możesz sprawdzić na kafelku Autora: